דמיון מודרך הילינג הרצאות וסדנאות רוחניות חשיבה חיובית טיפול קריסטלים טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי מדיטציות מודעות עצמית

העצמת התדר האישי

שמירה מפני אנרגיות שליליות

כדי לבצע תהליך של העצמת התדר האישי צריך לבוא גם שינוי פנימי משולב בשינוי חיצוני מול הסביבה. השינוי יתחיל בתרגול כוחה של מחשבה חיובית שתוביל להתנהלות והסתכלות חיובית מול הסביבה, לעשייה מוצלחת ולביטחון בחיים.

תהליך להעצמת התדר האישי

מהו תדר רוחני

תדר רוחני הוא אנרגיה! התדר הרוחני האנרגיה נדרש לנשמה לצורך תהליכים רוחניים שהיא צריכה לעבור לכן יש חשיבות לתהליך של העצמת התדר האישי שהוא בעצם הגדלת האנרגיה של הנשמה.
רמת עוצמת האנרגיה נמדדת בכמות הידע שנקלט בתודעה.
תדר ישן /חדש רוחני היא הגדרה טיפולית הוליסטית להעצמת התדר האישי האנרגטי של מציאות המטופל.
תדר ישן
הינו התדר הרוחני הישן שאיתו הגיע המטופל לטיפול ו/או תלמיד שבאמצעות תהליך רוחני הוליסטי יתבצע תהליך של העצמת התדר האישי שמשפיע על מציאות חייו.  השינוי של העצמת התדר האישי מייצר תדר חדש כפי שציינתי אנרגיה חדשה שמשתקפת באנרגיה האישית ,במחשבות בהתנהגויות ובמעשים .

איך נוצר תדר רוחני חדש / אנרגיה חדשה

תדר אישי / אנרגיה אישית מורכבת מסך האנרגיות שהצטברו מרגע הלידה לאורך חיינו כגון האנרגיות של המחשבות ותבניות ההתנהגות ואנרגית הנשמה.
האנרגיה הזו נדרשת לנשמה על מנת שהיא תעצים את האנרגיה שלה ולממש את התכלית האנרגטית שלמטרתה היא הגיעה לעולם הגשמי.
באמצעות מודעות עצמית והקשבה לקול הנשמה נוכל לעזור לנשמה לנוע מתדר אחד למשנה על מנת להעלאות את התדר האנרגטי שלה.

כיצד מודדים תדר אנרגטי

תדר אנרגטי מתבטא בעצמה שזורמת בתוך הגוף ומתבטא גם בצבעי ההילה ויכול להשתנות בעזרת שיפור המודעות העצמית ע"י עבודה עצמית שנעשה בשילוב מדיטציות , דמיון מודרך , תקשור והילינג כמו כן ניתן גם לכוון את התדר האנרגטי באמצעות המחשבות, אמונות והדרך שבה אנו מגיבים לעולם במעשינו ובהתנהגותנו.
האנרגיה האישית היא מכלול של אנרגיות שמקיפות את ההילה והיא הרכבה של את התודעה הפיזית והרוחנית שלנו. כתוצאה מכך האנרגיה האישית שלנו משתנה מעת לעת כתוצאה מתהליך של העצמת התדר האישי באמצעות למידה רוחנית ,חוויות וההתפתחות האישית שלנו. לכן עבודה מודעת או למידה רוחנית משנות את התודעה ודפוסי החשיבה שלנו ובהתאמה את האנרגיה –תדר האישי שלנו .

מהו תהליך העצמת התדר האישי

שינוי אנרגטי נקרא התמרה והוא בעצם הביטוי לשינוי אנרגטי בגופי התודעה ובהילה שלנו.
תהליכים אנרגטיים מתרחשים במהלך תהליכי העצמת התדר האישי של מודעות עצמית, סדרת טיפולים רוחניים הוליסטיים, מדיטציות ולמידה רוחנית שמשנים את המודעות העצמית ואת האנרגיה בגופי התודעה.
טיפול של העצמת התדר האישי משלב מספר כלים רוחניים שבהן אני מתמחה תקשור ,הילינג קריסטלים והדמיה מחשבתית באמצעות דמיון מודרך.
העצמת התדר האישי של האנרגיה החדשה משודרת אנרגטית למטופל באמצעות אחד מהכלים שהוזכרו לעיל. האנרגיה החדשה מקיפה את הילת המטופל ומתורגמת לתודעה וכתוצאה מכך מובילה לידי שינוי מחשבתי, רגשי והתנהגותי.

מהם התנאים להעצמת התדר האישי

  • מודעות עצמית אינטואיציה פנימית שמפעילה ומסנכרנת את התנהלותנו בשילוב תהליך שמוביל להקשבה לרצונות הפנימים ,קבלה עצמית ,שינוי דפוסי חשיבה והתנהגות ויכולת להניע לשינויים.
  • רצון לשינוי בחיים – צורך אישי שמונע מתת המודע ו/או כתוצאה מאירוע שנגרם מגורם חיצוני (לדוגמא פיטורים מהעבודה מובילים במקרים רבים לידי שינוי ומיקוד מקצועי מחודש או גירושין וכדומה)
  • טיפולים הוליסטים ורוחניים – מודעות לעולם הרוח ולכלים ההוליסטים הקיימים מובילים להתנסות בשיטות הוליסטיות רבות וכתוצאה מכך לשינוי התודעה והרחבת המודעות העצמית.
  • למידה רוחנית הבשלות ללמידה רוחנית מגיעה לרוב בחלומות ,התנסות בטיפולים רוחניים והוליסטיים שמרחיבים את התודעה העצמית לגילוי עצמי ,ושימוש במדיטציות מחבר לאני הפנימי .
  • ייעוץ והכוונה בתקשור וקריסטלים – המסרים שמתקבלים בעת התקשור ושימוש בקריסטלים פותח בפני המְתֻקְשָׁר את עולם הרוח ואת הרצון להשתמש בעולם זה לטובתו ולהתפתחותו אישית.

לסיכום העצמת התדר האישי

כדי לבצע תהליך של העצמת התדר האישי צריך לבוא גם שינוי פנימי משולב בשינוי חיצוני מול הסביבה. השינוי יתחיל בתרגול כוחה של מחשבה חיובית שתוביל להתנהלות והסתכלות חיובית מול הסביבה, לעשייה מוצלחת ולביטחון בחיים.
כדי שתוכלו לשפר את תהליך העצמת התדר האישי תוכלו השתמשו במשפטי מנטרה להנעה לשינוי והתמרת האנרגיה שלכם:

  • בהצלחה כי הכל אפשרי
  • בידיי השינוי טמון בך אז בואו יחד נחווה אותו

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

לימוד שחזור גלגולים

מכללה רוחנית צומת רוחניות

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר