דמיון מודרך חשיבה חיובית

חשיבה חיובית משפטים

שימוש במנטרה

חשיבה חיובית היא דרך אופטימית וחיובית לתעל מחשבות, התנהגויות על מנת לאפשר להגיב חיובית במצבים שונים

מהי חשיבה חיובית

חשיבה חיובית היא דרך אופטימית וחיובית לתעל מחשבות, התנהגויות על מנת לאפשר להגיב חיובית במצבים שונים לדוגמה לשימוש בחשיבה חיובית:
אורית קמה בבוקר כהרגלה ונסעה ברכבה לעבודה ובאמצע הדרך הרגישה שהרכב מגמגם ועשן עולה ממכסה המנוע. אורית עצרה את הרכב הזמינה גרר והמתינה. בחוץ החל לרדת גשם זלעפות ומזג אוויר קר בחוץ. לאורית יש כעת שתי אופציות לפרש את האירוע:
חשיבה שלילית – להתעצבן שקר לה, על המכוניות שצופרות כי היא תקועה בדיוק בשוליים השמאליים ומפריעה לתנועה. לחוש אבודה עד שהאירוע יסתיים.
חשיבה חיובית – להשלים עם המצב, לא לחוש אשמה כעס כי האירוע לא היה בשליטתה. גם בסיום האירוע לאחר 5 שעות לחזור הביתה לא כעוסה ולא עצובה .
זה דוגמא להתנהלותה של אורית שבה היא נדרשת לשלוט במצב. בחירתה של אורית הייתה באמצעות הפעלת חשיבה חיובית שהיא דרך יצירתית להתמודד ולסיים את האירוע.
ננסה לדמיין איך אנחנו היינו מגיבים בסיטואציה שבה אורית התמודדה?
נרשום לעצמנו את הדברים הבאים:

  • איך אנחנו היינו מתנהגים בסיטואציה הזו, האם נוכל בזמן אמת לשלוט בהתנהגות שלנו על מנת לייצר תגובה אחרת,
  • רשימת דרכים נוספות וחיוביות להתנהלות
  • אלו אמונות מנהלים אותנו במצבים אלו.
  • ההתבוננות סובייקטיבית על עצמנו תוך כדי הדמיה מחשבתית והכרה עצמית. כאשר אנו מצליחים להשתמש במחשבה חיובית ולצאת מסיטואציה בעיתית אנו חשים מסופקים ושולטים בחיינו.
  • כתיבת משפטי חשיבה חיובית שהן מנטרות שאנו אומרים במצבים בעיתיים.

אין במשפטי חשיבה חיובית כוונה להתכחש ולבריחה מהמציאות אלא בשימוש בחשיבה חיובית ובמשפטים במודע ובמחשבה במהלך תרחיש בעייתי.
המטרה בשימוש במשפטים של חשיבה חיובית היא להרחיק מחשבות שליליות שעלולים לנהל אותנו הפוך ממה שנכון עבורנו .
משפטי חשיבה חיובית מייצרים אנרגיה חיובית שמשפיעה על המחשבה , האמונות וההילה שמקיפה אותנו ,מרגיעה ומשחררת את הלחץ הדאגות והפחדים.
לדוגמה אי שימוש בחשיבה חיובית משפטים במהלך ויכוח של רמי עם הבוס שלו
הריב היה אחד מני רבים שהתרחשו בחצי השנה האחרונה ויצרו הצטברות של לחצים ומחשבות שליליות של חשש מפיטורים. הריב האחרון היה מבחינתו של רמי קשה ביותר ותגובתו הפיזית הייתה תחושות מועקה באזור החזה.
אם רמי היה לומד לחשוב חיובי ולומד להירגע האם היה מצליח להימנע מתחושת הלחץ החרדה והמועקה שחש?
התשובה פשוטה מבחינתי – שינוי דפוסי חשיבה חיובית בתודעה של רמי בשילוב חיזוק הביטחון העצמי שלו היו מצליחים להשפיע לטובה.

האם ניתן לרכוש כלים לחשיבה חיובית

כיצד מתרגלים ומיישמים שיטות לחשיבה חיובית.
חשיבה חיובית היא שריר שאנו יכולים לאמן והשריר הוא המחשבה והאמונות שלנו תוך כדי התנסות במצבים שונים.
כאשר אנו מסגלים לעצמנו מחשבה חיובית אנו מבינים שהתעסקות בה מייצרת בנו אנרגיה חיובית שמקלה על התמודדותנו בסיטואציה הבעייתית ואם הזמן הופכת להיות לנו אוטומטית. לאלו שמתקשים אפשר להשתמש במשפטי מנטרה חוזרים של חשיבה חיובית משפטים שיעלימו את הנטייה להשתמש באמונה שלילית.

מודעות ותרגול חוזר ונשנה בגישת חשיבה חיובית משפטים ומנטרות – משפטים שרשומים בפתקים במקומות שאנו שוהים בהם לאורך שעות כגון מקום עבודה, על גבי המקרר במטבח, וכאשר אנו מצויים בסיטואציה בעיתית אנו משננים את גישת חשיבה חיובית משפטים ומנטרות תוך כדי עצימת עיניים ונותנים לאותיות לחלחל לתוכנו. באופן כזה נייצר אנרגיה חדשה וחיובית ששולטת על הפחד והמחשבה השלילית.

מדיטציה יומית בשעה קבועה

שימוש במדיטציה מרגיע את התודעה ומשחרר את הלחץ שמצטבר בתוכנו ומאזן אותנו אנרגטית. ניתן לשלב במדיטציה את משפטי החשיבה חיובית המנטרות.

שימוש במילים חיוביות

להימנע ככל האפשר משימוש במונחים, ביטויים ומילות שלילה כגון :אני לא יודע, אני חושש ש..,נלחצת מ…לא מאמין …ביטויים אילו מחדדים את הפחד והחרדה ומפחיתים את הביטחון העצמי ולבסוף גורמים לתהליך הפוך מחשיבה חיובית. למילים יש כוח ועוצמה ,ובחירה במילים וביטויים חיוביים יוצרת מציאות אחרת-שונה בתת המודע שלנו ומכניסה אנרגיות חדשות וחיוביות לגופנו. יש לזכור שדברים שחוזרים ונאמרים על ידינו אנו בסופו של דבר נאמין בהם ואת היכולת בעתיד להגשים אותם.

כנות

כנות היא תכונה חשובה ומאפשרת לנו להעריך את עצמנו ולא להתכחש לעצמנו ולמציאות שלנו. כנות מאפשרת פיתוח המודעות עצמית ושימוש בכל הכלים שהוזכרו לעיל.

חשיבה חיובית משפטים ומנטרות

גישת חשיבה חיובית משפטים מייצרת אנרגיה שמתורגמת לגופי ההילה על מנת להניע לחשיבה והתנהלות חיובית. משמעותה של חשיבה חיובית משפטים היא שימוש במשפטים אלו לתהליך של יצירת שינוי בחיינו ועוצמתם יוביל לדוגמא :

  • להעלאת הביטחון העצמי
  • להנעה לפעולה ולשינוי
  • לאמונה פנימית שיש ביכולתנו לזהות ולמצוא זוגיות מתאימה
  • לחיזוק האמון העצמי בכישורינו המקצועיים במהלך תהליך למציאת עבודה
  • ריפוי עצמי והרגעת חששות/דאגות

דוגמאות למשפטי חשיבה חיובית

נסו לבנות לעצמכם רשימה של בגישת חשיבה חיובית משפטים ומנטרות שמתאימים לסדר היום שלכם.
לדוגמא מספר דוגמאות של חשיבה חיובית משפטים ומנטרות שתוכלו לאמץ

אני מאמין בעצמי
אני מאמין ביכולותיי
יש לי את היכולת להשפיע חיובית
מקשבים לדעותיי
אני אוהב/ת את עצמי
אני מקבל/ת את עצמי כפי שאני
יש לי את היכולת לשנות את חיי
השינוי הוא המפתח להצלחה שלי
השליטה בחיי
בידיי השינוי טמון בך אז בואו יחד נחווה אותו
 פרפרים מפרפרים מכל הלב … עבורכם
 פרפרים עושים טוב לנשמה !

לסיכום חשיבה חיובית משפטים

כמטפלת ומדריכה רוחנית מטרתי לגרום לשינוי דפוסי המחשבה וההתנהגות של מטופלים על מנת ליצור רצף של תהליכים להאצת המודעות העצמית לרבדים שונים של תת המודע כגון רובד החשיבה החיובית. אדם המגיע לתובנה שעליו להתמודד עם תת מודע שלו, להקשיב לעצמו ולהחצין תובנות אחרות עבר למעשה כברת דרך להגשמת השינוי.

דפנה ביסמוט
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר