חלומות חשיבה חיובית מדיטציות מודעות עצמית מתקשרת סדנת חלומות סדנת מודעות עצמית קורס תקשור קורס תקשור מומלץ רוחניות ריפוי בתקשור שיטות תקשור תקשור

ללמוד תקשור

מסע הנשמה

ללמוד תקשור זוהי דרך חיים ולמידת תקשור מתרחשת תמיד בזמן המדויק לנשמה, אך לפני הלמידה מתרחשים סיטואציות שונות שמובנים בדיעבד כסימנים מקדימים ללמידת תקשור  .

כמתקשרת ומורה רוחנית וותיקה,אני נשאלת שוב ושוב את אותה שאלה "האם נכון לי ללמוד תקשור?" .
למידת תקשור מתרחשת תמיד בזמן המדויק לנשמה, אך לפני הלמידה מתרחשים סיטואציות שונות שמובנים בדיעבד כסימנים מקדימים ללמידת תקשור  .
אני בטוחה שכל מי שקורא את המאמר חווה לפחות חלק  מהתרחישים שמובאים להלן .

לימוד תקשור מקצועי שלב שני | תקשור

קורס לתקשור מהווה סולם למעלה האור לתלמיד התקשור

התייחסות לחלומות כחלק ממוכנות ללמוד תקשור
אנשים בעלי מסוגלות ויכולת לתקשר מקבלים מסרים בחלומות ,חווים מצבים ותרחישים נבואיים .החלומות מוגדרים כמסר המגיע מהנשמה הגבוהה ,ההקשבה והמודעות מנתבת את החולם למימוש ייעודיו בחיים ולכן זה חלק מהדרך ללמוד תקשור.

מפגש עם אנשים שנוגעים בתחום הרוחני ללמוד תקשור
המפגשים הללו לרוב נראים כמקריים ,אך הם באים לאותת על שינוי האנרגיה ופתיחות רוחנית .

במפגשים אלו מוצאים אוזן קשבת לחוויות רוחניות ומחשבות בתחום הרוחני. הדו שיח מקל על הפחדים ועל התהיות למה זה קורה לי ,מעלה את רמת  המודעות בתחום ומוביל את האדם  לקריאת מאמרים, מפגשים חוזרים וכן הלאה ולכן זהו הכיוון לדרך ללמוד תקשור.

מפגש עם אנרגיות וישויות בחלומות ובמדיטציה כאמצעי לעורר את התודעה וללמוד תקשור
המפגש מתרחש באקראיות וללא התראה. המדריך הרוחני היא אנרגיה שקיימת סביבנו מרגע לידתנו ומתחיל ליצר קשר עם נשמת האדם באמצעות השתקפותו בחלומות/מדיטציות או נוכחותם של נפטרים או ישויות אור כדי לעורר את האדם להתפתחות רוחנית .במהלך המפגש חווים תחושות על הימצאות אנרגיה חזקה ונעימה שמקיפה את האדם ומשדרת לו ביטחון ושלווה. החוויה מובילה לתשאול ולרצון להבין למה זה קורה לי. חלק טבעי מהשיטה ללמוד תקשור.

יציאה מהגוף וריחוף במהלך השינה מודעות ללמוד תקשור
היציאה מגוף היא חוויה שרבים נלחצים ממנה ומתרחשת במהלך השינה או במהלך המדיטציה. במהלך החלום החולם מודע לתהליך , וחווה את הריחוף במימד לא מוכר. התחושה שחווים במהלך היציאה מהגוף והריחוף היא של התנתקות מהמימד הנוכחי ומאידך יכולת לראות את המתרחש מלמעלה. התרחשותה של החוויה בפעם הראשונה פותחת את העין השלישית לתהליך הרוחני והדרך ללמוד תקשור פתוחה כמעט.

מסע אסטרלי

חוסר איזון
חוסר איזון ריגשי ורוחני נובע מהחשיפה לכל התרחשים שהועלו להעיל ,שגורמים לבלבול,אינטואיציה חזקה שמובילה שמטרידה ומציקה  . ככל שאנשים אלו ידחו את רעיון הלמידה וההתפתחות הם יתקשו להתמודד עם החוויות הללו .הלמידה הרוחנית מעלה את המודעות והתודעה ותאפשר לחוסר האיזון להעלם.

חשוב לי לציין שהתהליכים הללו מתרחשים כחלק מתהליך ההנעה של האדם להתפתחות רוחנית בעקבות התהליכים שתוארו לעיל האדם מבין שקיימת קבוצת אנשים שעוברים תהליכים דומים למה שהוא חווה ושהוא לא לבד ולא מדמיין זאת וזוהי דרך ליצאה הרוחנית ללמודץ תקשור.
ללמדו תקשור יש אפשרות לעבור הדרכה שתענה לכל התחושות והחוויות וזו אחת מהסיבות שהביאו אותי לנהל פרומים שבאמצעותם אני מיידעת ומסבירה על התהליכים הרוחניים, מפרשת חלומות ומסייעת בידם לעבור את השינוי ושבשלב כלשהו הם יצטרכו ללמוד להשתמש בכלים ובמתנות שעימם הגיעו לעולמנו.
במידה וישנה החלטה ללמוד תקשור אי מציעה להיפגש , אני בוחנת בפגישה את היכולות הרוחניות בתקשור ובעזרת טיפול אנרגטי וחיבור לנשמה .
ההחלטה ללמוד תקשור עימי, קורס התקשור כולל שלוש סדנאות ברצף ומכשיר את התלמיד בהדרגה לקבלת הכלים לתקשור ולהפיכתם לכלי עבודה .

כמו כן חשוב להדגיש שהאנשים שיעברו תהליך של לימוד תקשור ויוכשרו לתקשור יוכלו בעתיד לעזור לאחרים במגוון פעילות רחב, ולשמש ככלי עזר ומינוף לאחרים. היכולת הרוחנית תבלבל ותגרום לחוסר איזון ברמה הפיזית. עלול להיווצר בלבול, נתק וחוסר איזון במרכזי אנרגיות שעובדות בסנכרון והשלמה אחת עם השנייה

כל מי שעבר למידה רוחנית יגרום ליצירת מעגלי תודעה ולכן חשוב לכל אחד ללמוד תקשור
בעקבות תהליך השינוי נוצר מעגל חדש עבור אותם אנשים שיהיו בעתיד בעלי תפקידים רוחניים  שנקרא מעגל תודעה. המורים והמטפלים הרוחניים חדשים יפתחו מעגלי תודעה חדשים שלתוכם יזרמו מידעים, תובנות, דפוסי התנהגות וחשיבה חדשים. רמת המודעות האישית תעלה ובסה"כ האווירה ביקום תשתנה לטובה.

דפנה ביסמוט מדרכה רוחנית ומורה לתקשור
מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
להשארת פרטים בוואצפ
טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

השאר תגובה

אשמח לעזור
ליצירת קשר ללימודים במכללת צומת לרוחניות 0544515930

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר