הרצאות וסדנאות רוחניות טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי שחזור גלגולים

תהליך שחזור החיים מפגש חווית המוות

תהליך שחזור החיים

טיפול בחוויית המוות

אירועים מגלגולים קודמים, שנשמרים במהות הנשמה, משפיעים עלינו בחיינו בהווה וגורמים לנו לבנות תבניות התנהגותיות שחלקם שליליות. על מנת לשנות תבנית התנהגות שלילית עלינו להבין מהו מקור הבעיה בגלגולים הקודמים שלנו. בתהליך שחזור החיים שיקוף החוויה ו/או את הטראומה מאפשרת לנו להתמודד עם הבעיה ,להשפיע על תבנית ההתנהגות השלילית להקטינה ואף להעלים אותה. תהליך שחזור החיים אנו גם מתקן ומשלים חלק מהייעוד שלנו בחיינו בהווה.

מפגש חווית המוות הנו אחד המהדהדים בתהליך שחזור החיים.
המוות הנו תהליך הנרכש בין הגלגולים (כמו חווית הלידה). בכל גלגול חיים חדש הנשמה מוכנה לרגע המוות. במקרים רבים כמוות פתאומי, או פחד מהמוות הגוף הפיזי מתנגד לשחרר את הנשמה למרות שהיא יודעת לזהות את רגע המוות ואיננה יכולה להימנע ממנו. המאבק שנוצר בין הגוף הפיזי לנשמה נשאר כאנרגיה חוסמת שעוברת לגלגולים הבאים כשיעור שנלקח על ידי הנשמות שעתידות לרדת לעולמנו. שיעור זה מתורגם בחיים כפחדים , חסימות רגשיות קשיים נוספים שעולים במפגש זה.המטרה בתהליך שחזור החיים, היא לשחרר מהנשמה את טראומת זיכרון רגע המוות.
בכל אחד מהפגשים המטופל לומד לשחרר את הזיכרונות מגלגוליו הקודמים שבעקבותיהם נוצרו האנרגיות החוסמות מביאה לכם דוגמה מאחד המפגשים שחוויתי עם מטופל:
יוסי בן 35 הגיע לתהליך שחזור החיים על מנת להבין מהן הסיבות לחוסר בזוגיות שלו כיום.
לאחר שהתחבר למעלה האור, ולמאגר הזיכרונות מסדרות חייו הקדומים יוסי חווה הולגרמה שבה הוא נכנס לספרייה מוארת ובוחר ספר מתוך מאגר הספרים הרבים שעל כריכתו בלטו המספרים 1245 רומא.
התמונה הבאה הייתה של אישה שסוחבת תינוקת.
במהלך התהליך עם יוסי קיבלתי מסרים בתקשור שניווטו את הטיפול לשורש הבעיה שהתינוקת היא ילדתו של יוסי והאישה היא אשתו מגלגול קודם. העיניים מהוות ראי לנשמה לכן ביקשתי מיוסי להתבונן בעיני התינוקת ולבדוק האם היא מזכירה לו מישהי מהחיים בהווה. יוסי התנגד וביקש לעבור לתמונה הבאה שאותה החל לתאר בבכי וסיפר כיצד האישה קוברת את התינוקת שהיא ילדתה היחידה והאישה ומתפללת בבכי לילד נוסף.
יוסי היה נרגש והחל לבכות ולומר שהוא אשם במות התינוקת.
הנחתי את ידיי על ליבו ושלחתי אנרגיית אור סגלגלה שתקל על בכיו.
הסברתי ליוסי שהוא מתבונן בסרט מחייו הקודמים ושהתיקון שלו בחיים בהווה הוא לשחרר את רגשות האשמה והפחד מחוסר אחריות הורית ,כי הם תובנות שהגיעו מגלגול חיים אחר.
אנרגיית אור סגלגלה הקיפה את יוסי והוא חש שאזור ליבו מתמלא באהבה מחודשת לחיים.
הטיפול חשף את הסיבות לקושי במציאת הזוגיות בהווה.
החשש של יוסי לאכזב או לפגוע בבת הזוג ולהיות הורה לא מוצלח נבע מטראומה שנשמתו חוותה בגלגול חיים אחר משום כך יוסי לא התחייב לאף מערכת זוגית שכמו שהיא התחילה כך היא הסתיימה במהרה.
לאחר כשנה מסיום התהליך התבשרתי שיוסי מצא בת זוגו עם תכניות לחתונה בקרוב.

לעיתים מקור הבעיות של מציאת זוגיות, פרנסה, קשיים בפריון ועוד נעוצים בחוויות מרגעי המוות שעברו בין גלגולים שמשפיעים עלינו בהווה. החוויות חקוקות בזיכרון הנשמתי והטיפול בשחזור גלגולים מאפשר טעינה אנרגטית מחודשת ושיחרור הזיכרון שייצר אנרגיה חוסמת.
במידה והינך רוצה לשנות את חייך הינך מוזמן/ת לחוות את שחזור החיים.

כל מי שמצטרף לתהליך שחזור החיים מקבל סדרת קריסטלים מובילי ותומכי תהליך, תיעוד בכתב של התקדמות המסע והמסקנות שהתקבלו, וחיבור ליעוד הנשמתי במעגל החיים הנוכחי.

הלינק לתהליך שחזור-החיים

דפנה ביסמוט מטפלת בשחזור גלגולים

 מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני

צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין

 

אודות הכותב

דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

3 תגובות

השאר תגובה

אשמח לעזור

יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר