דמיון מודרך הילרים מומלצים טיפול הילינג אנרגטי טיפול קריסטלים טיפולים אנרגטים ותהליכי ריפוי ריפוי בהילינג

צ'אקרה צ'אקרות

איזון אנרגטי

מהי צ'אקרה צ'אקרות

צ'אקרה הוא מונח מהשפה ההודית הסנסקריט משמעותה גלגל והיא מתארת מעגלים בגוף האדם.
הצ'אקרות הם מרכזי אנרגיה שונים בגופינו ששיש להם קשר להוויה שלנו.
מקובל בגישות הרוחניות השונות שיש המון מושגים של נקודות וערוצים אנרגטיים בגוף אבל המקובלות שבהם הם הצ'אקרות שכוללות שבע נקודות מרכזיות שממוקמות בגוף במקביל לעמוד השדרה שמהווים חלק מההילה .
משייכים את שבעת מרכזי אנרגיה בגוף לאיברים מרכזיים בגוף,ולכל צ'אקרה אנרגיה ייחודית כך שהגוף מתנהל ומושפע מקשרים אנרגטיים.

מה תפקידה של הצ'אקרה

הצ'אקרה הנה מרכז עצבי רוחני שמקושרת לנקודה לימפתית מסוימת בגוף. הצ'אקרה מתפקדת בשני אופנים: אופן פיזיולוגי ואופן רוחני בעל מודעות משלו. מאחורי כל צ’אקרה עומד מערך של תפקודים פיזיולוגים באברים בגוף, רגשיים ומנטליים שפעילותם נפגעת אם לא נקפיד על איזון צ'אקרות אנרגטי.

מבנה הצ'אקרות

שבעת מרכזי אנרגיה הצ'אקרות

האנרגיה שזורמת בכל צ'אאקרה משפיעה ומושפעת מפעילותו הפיזית-רוחנית-נפשית של הגוף ושל הסביבה.
אנרגיה חיובית בצ'קרה מטעינה את הצ'אאקרה וזורמת לצ'קרות הבאות ומביאה למצבים חיובים של שמחה אהבה ויכולת שמקדמת אותנו בחיים. אנרגיה שלילית חוסמת ומחלישה את האנרגיה בצא'קרה ומוציאה מסנכרון את כל מערכת הצ'אקרות ומובילה לכאב באיברים, פחדים, דאגות ,כעסים ולחולי.

להלן פירוט תפקידי הצ'אקרות מיקומם ושיוכם הפיזי

צ'אקרת הבסיס  ממוקמת בבסיס עצם הזנב ומשויכת לבלוטה האדרנל ואחראית על התנהגות במצבי לחץ והישרדות. צ'אקרת הבסיס משפיעה על פי הטבעת, עמוד השדרה, שחלות, אשכים ומערכת הדם.
צאקרת הבטן והמין הצ'אקרה ממוקמת בבטן בין איברי המין לטבור ומשויכת לבלוטת הסקרום שמטפלת במרכז תנועת הגוף. הצ'אקרה אחראית להישרדות ומימוש הפוריות ומהווה ביטוי לנשיות וגבריות. הצ'אקרה אחראית על ניקוי איברים שתן, מין ,רביה וסירקולציה.
צ'אקרת מקלעת השמש מצאת באזור הסרעפת ומשויכת לבלוטת הלבלב. צ'אקרת מקלעת השמש מייצגת שכלתניות, תובנה פנימית, כנות, כוח הפנימי והאישיות שלנו-אגו. עוזרת לעשייה ותגובה, התמודדות עם מול הסביבה.
צ'אקרת הלב ממוקמת במרכז החזה בין הריאות לסרעפת. משויכת לבלוטת התימוס מקשרת ומחברת בין הצ'אקרות התחתונות שעוסקות בעולם הפיזי לעליונות שעוסקות ברוחניות.
צ'אקרת הלב מגורי האהבה. איזון אנרגטי גורם לזרימה ברגש, אהבה, נתינה ללא גבולות ויכולת לקבל.
צ'אקרת הגרון אחראית לדרכי ההזנה, הנשימה ואמונה. הצ'אקרה משויכת לבלוטת התריס ואחראית ליכולת הביטוי שלנו מול הסביבה, בהגדרת עצמית ודרכי ההתנהגות.
צ'אקרת העין השלישית הצ'אקרה ממוקמת מעל הגבות ומשויכת לבלוטת האצטרובל. אחראית לאיזון בין היגיון לשכל, בין אמונה רוחניות ורגש. מקנה יכולת  טלפתית ורוחנית לקבלת מסרים.
צ'אקרת הכתר ממוקמת באמצע הקודקוד ומשויכת לבלוטת יתרת המוח, אחראית למחשבות לתודעה ועוזרת בחיבור להדרכות לייעוד ולהארה רוחנית. חוסר איזון בצא'קרה גורם לבלבול וחוסר מודעות.

איזון צא'קרות

איזון צ'אקרות הינו טיפול אנרגטי שמאזן אנרגיות בצ'אקרות כולן או בצ'אקרה בודדת . איזון הצ'אקרות משנה אנרגיות בצ'אקרות ובפעילות האנרגטית באברים שקשורים לצ'אקרה.
הסיבה לטיפול איזון צ'אקרות הוא חסימה אנרגטית בצ'אקרה או במספר צאאא'קרות. קיים קשר הדדי אנרגטי בין הצ'אקרות וחסימה בצ'אקרה אחת יגרור לשינוי אנרגטי גם בצ'אקרות אחרות ולבעיות שמתבטאות ברמה הרגשית והגופנית שלנו.

ניקוי וטעינת צ'אקרות

ניקוי וטעינת צ'אקרות היא האנרגיה שנוצרת בצ'אקרה לאחר תהליך בטיפול באיזון אנרגטי. בתהליך איזון אנרגטי מסלקים את האנרגיה החסומה ומכניסים במקומה אנרגיה חיובית חדשה. טיפול לניקוי וטעינת צ'אקרות משלב תהליך של דמיון מודרך שמתקבל בתקשור, הילינג ומערכי קריסטלים ייעודים לניקוי ואיזון אנרגטי.

דוגמא לניקוי וטעינת צ'אקרות בתהליך סנכרון החיים

לאחר 15 שנים בארה"ב ולאחר מות אשתו רועי בחר לחזור לישראל. רועי חש קושי להיקלט מחדש בארץ ולא הצליח למצוא עבודה במקצוע שלו . בתהליך סנכרון החיים רועי עבר סריקה אנרגטית ,חשיפת חסימות בצ'אקרות ,איזון צ'אקרות ומיקוד מחדש. התהליך זיהה שהקושי נבע מהקושי להשתחרר ממות אשתו שלא אִפְשֶׁר לו להתחיל מחדש בחייו בארץ. טיפול איזון האנרגטי שיחרר את רועי מתחושת האבלות ולאחר הטיפול השלישי האחרון היה מוכן רגשית להתחלה מחדש.

צורות שונות של אנרגיה

ישנם שני סוגים של אנרגיה בגוף-נפש-רוח שמשפיעות לחיוב או לשלילה  על פעילות הצ'אקרות.
אנרגיה חיובית
משפיעה חיובית על הפעילות האנרגטית בגוף הפיזי ומתורגמת לצ'אקרות ולהילה לשמחה, אהבה, מסוגלות להתקדמות בחיים.
אנרגיה שלילית אנרגית חוסר בצ'אקרה /צ'אקרות שמקורה בפעילות לא מלאה בצ'אקרה או של אנרגיה שלילית שמגיעה מחוץ לגוף ומחלישה את פעילות הצ'אקרות ובגופים ומשפיעה שלילית על חיינו.

צ'אקרות וקריסטלים

חוכמת הקריסטל מתחברת ומתמזגת עם אנרגית החיים אנרגיות הגוף ובעלת יכולת ריפוי ומשתלבת עם צ'אקרות ואנרגיות. לכל קריסטל וקריסטל ישנו תדר מיוחד אנרגטי המתחבר עם אחד מתדרי הגוף והנשמה ומצליח לתרגם לתודעה מסרים. עבודה מכוונת על הצ'אקרות עם אבני קריסטלים משפיעה על החשיבה, ההתנהגות והבריאות הפיזית והנפשית של האדם.
מציאות חדשה תיוצר בשילוב קריסטלים וצ'אקרות בתהליכים הבאים:

  • במהלך המדיטציה
  • הענקת דימויים מודרכים לכל אחת מהצ'אקרות
  • הנחת הקריסטלים על הגוף
  • החזקת קריסטל ביד

בסופו של תהליך האנרגיה שנכנסת מרפאה את המחשבה ואת הגוף הפיזי.

צ'אקרות והילינג

קבלת אנרגית הריפוי והקרנתה לגוף משולה לחומר שהגוף מסוגל להכיל.
החומר הרוחני הוא כלי בעל רמת תודעה: אדם, בעל חיים וצמח. בזמן קבלת האנרגיה המרפאה חל תהליך של פירוק האנרגיה בכלי המקבל. הפירוק יוצר שינוי בתדר הפנימי וברמת התודעה.
כל חומר בעל תודעה נמצא ברמות התפתחות שונה, לכן נדרש מההילר לבדוק בתחילת הטיפול מהי האנרגיה בצ'קרות ,זיהוי צ'קרות חסומות ,מהי האנרגיה החסרה בצ'קרה על מנת להשלימה בעזרת אנרגית ההילינג.
טיפול בהילינג בצ'אאקרות יתבצע בהנחת ידיי ההילר על הצ'קרות ושאיבת האנרגיה החסומה והכנסת אנרגית ריפוי חדשה. האנרגיה החדשה מייצרת תנועה נכונה בצ'קרה ובצ'קרות הבאות ומאזנת את האנרגיה ומאפשרת שינוי .
ניתן לעשות גם טיפול בהילינג מרחוק לאחר בדיקת החסימה בצ'קרות מרחוק ההילר שולח אנרגיה ריפוי מהעין השלילית ומהמחשבה שמחדשת את האנרגיה בצ'אקרה ובצ'אקרות ומייצרת איזון .

צ'קרות ותקשור

הריפוי בתקשור מתאפשר באמצעות תקשורת אנרגטית של דיאלוג רוחני וקבלת מסרים לתודעה במהירות רבה ללא הפעלת מחשבה או הגיון.
הריפוי בתקשור עבורי הוא משולש אנרגטי שמחבר בין הנשמה שלי לבין נשמות בעולם הנשמות לבין נשמת המְתֻקְשָׁר ולכן נקרא המשולש האנרגטי של תהליך התקשור.
במהלך התקשור אני סוקרת את ההילה של המְתֻקְשָׁר, מזהה את הצ'קרות החסומות ,הסיבות לחסימתן והדרך לשחרר את החסימה. ורק אז נגשת לתהליך של איזון צ'קרות.

חסימה אנרגטית / חסימות אנרגטיות

כאשר הגוף הפיזי אינו מסוגל לקבל ולהכיל תרחישים/דברים שמתקיימים סביבו קיימת התנגדות וחסימה מהגופים האנרגטיים לקבל אנרגיות חדשות ונוצר חוסר איזון אנרגטי/חסימה אנרגטית בהילה ובצ'קרות.
חסימה אנרגטית יוצרת עצבות, תחושת כישלון, חוסר מעש, חולי, עצבות, דכדוך, חוסר מימוש, בדידות, כאבים,פחדים ועוד.
כמטפלת באנרגיות בכלים שונים אני מטפלת באיזון אנרגטי למטרות ניקוי ההילה והצ'קרות מאנרגיות לא מתאימות והכלה של אנרגיות חדשות. שחרור וניקוי הצ'קרות מחסימה אנרגטית משלב דמיון מודרך ותקשור , הילינג ומערכי קריסטלים שמנקים אנרגטית את החסימה מהצ'קרות ואת האיזון אנרגטי המתבקש.

טעינת צ'אקרה

הקיום האנרגטי שלנו בגוף-נפש מושפע מהתנהלותנו וגם מהשפעות הסביבה שאחראים לאובדן אנרגיות כך שלגוף-נפש-רוח יש חוסר אנרגטי בכל רגע נתון שמחייב טעינה וחידוש אנרגטי.
חוסר אנרגטי מתבטא בחוסר באנרגיה בצ'קרות. טעינת צ'קרה באנרגיה חדשה משלימה חוסר. לדוגמא טיפול בכאבי ראש שנבעו מעייפות מצטברת וכאבי מחזור. הטיפול האנרגטי בצ'אקרת הכתר שילב ריפוי בהילינג וקריסטלים שהונחו על הצ'קרות ונבחרו בתקשור. טיפול שמטעין את הצ'אקרה באנרגיה חדשה בצ'אקרת הכתר וצ'קרת המין והבטן.

לסיכום מאמר על הצ'אקרות

שבעת הצ'אקרות הם מרכזי אנרגיה חשובות בגוף הפיזי וחייבים להיות  מודעים ליכולת של כל צ'אקרה ולמשמעות של חזור אנרגטי בגוף.
ההילה והגוף הפיזי מושפעים מהצ'קרות. קשרים אנרגטיים חיוביים חדשי מניעים את המשך פעילות של הגוף. טיפולים רוחניים אנרגטיים והוליסטיים מאפשרים את החזרת האיזון האנרגטי לגופים ולצ'קרות.

ליצירת קשר לקבלת טיפול אנרגטי

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    לינק לערכות קריסטלים
    לינק למאמרים נוספים  על קריסטלים
    לינק למאמרים נוספים על הילינג
    לינק לוויקיפדיה צ'קרות

    דפנה ביסמוט
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
    להשארת פרטים בוואצפ

    לימוד שחזור גלגולים

    מכללה רוחנית צומת רוחניות

     

     

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור
    ליצירת קשר עם דפנה ביסמוט

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר