חלומות כללי סדנת חלומות

חלומות על חיות לפי הקבלה

חלום על דהירה

הופעתן של החיות בחלומות מתחלק למספר סוגים כמו במציאות חיות כלליות ,חיות שהופעתן באות להזהיר את החולם וחיות שמסמלות צד רוחני בחיי החולם

חלומות על חיות

מה תפקיד החיה בחלומות? האם באה לשמור על החולם?
המאמר הנו חלק מסדרת מאמרים שעוסקים במשמעות הופעת חיות בחלומות.
החלום הינו ראי הנשמה והסמל מגיע מתת המודע באופן המוכר לאדם. המטרה של הופעת הסימן בחלום הוא לעורר את  התודעה ולאחר מכן את העשייה של החולם בחייו.
מאמר על אריה
מאמר על נחש
מאמר על  חיות מזיקות 
במאמר זה אתייחס לתפקיד החיות בחלומות לפי הקבלה וגם לפי תקשורים לפירוש החלום על החיות.
פירוש חלום על חיה בתקשור אני בודקת את התנהגות החיה, מה קרה לה בחלום ומה הקשר בינה לחולם. היבטים אלו ואחרים מאירים לי את הפירוש ואת ההמלצות שהחולם צריך להבין מהחלום.
החיה מסמלת אנרגיה שקיימת/חסרה לחולם לדוגמא : כעס, שלווה ,חוכמה, אומץ, רוחניות,  וחלק מהאופי של החולם . סימבול החיה בחלום לפי הקבלה שמפרשת חלום על חיה בהתאם לסוגה ולאופן שבו היא מתנהלת בחלום.

חלום על סוס סוסים

סוס במציאות היא חיה אצילית נאמנה ובעלת עוצמה. חלומות על סוס מסמלים שקיימת הרמוניה בחיי החלום שיובילו אותו ליעד ולייעוד.
חלום על סוס מסמל על תקופת שינוי עבור החלום. שינוי שנגרם מביטחון שמלווה ע"י דמות שמדריכה את החולם בשינוי.
החלום מבהיר לחולם שהדרך שהוא הולך/בחר נכונה עבורו והתהליך ירקום עור וגידים ועליו להאמין בדרכו.
פירוש חלום על סוס בהיבט הרוחני הסוס בחלום מסמל עבורו דמות של מדריך רוחני שמלווה אותו .
פירוש חלום על סוס לפי הקבלה מסמל על הצלחה רבה בחייו האישיים של החולם. החלומות על סוסים מתחלקים לתכונות של הסוסים ולצבע הסוס בחלום.
חלום על סוס לבן חלום על סוס לבן משקף שאיפות ורצון להגשים תכניות ועל מאמצים רבים שהחולם משקיע ועל אמונתו וכוונותיו להצליח. אם החולם עוסק בתחום רוחני הסוס הלבן בחלום מייצג הדרכה שמלווה אותו.
חלום על סוס חום חלום על סוס חום מעיד על הלמידה הצפויה לחולם במסעו הרוחני.
חלום על סוס שחור סוס שחור בחלום מייצג דמות גברית ומתקשרת להנעה בזוגיות.
חלום על סוס דוהר דהירת הסוס בחלום מסמלת את התפעלותו של החולם מהתהליך ועל האנרגיה וההשקעה בתהליך.
חלום על סוס לבן "חלמתי על להקת סוסים לבנים עם כנפיים שדהרה לכיווני בגלל זאבים שרדפו אחריהם ואחד הסוסים בחלום העלה אותי… הזאבים היו מהירים מהסוסים אבל רגע לפני שהם השיגו את הסוסים הם התחילו לעוף. הסוס בחלום סיפר לי שקשה מאוד להרוג סוסים כמוהו כי העור שלהם חזק כמו ברזל"
פירוש חלום על סוס לבן הסוס הלבן עם הכנפיים בחלום נקרא פג'סוס והוא מייצג חיי אלמוות במיתולוגיה היוונית. החלום על הפגסוס מבהיר לחולמת שהיא מקבלת עזרה מישות על טבעית. החלום על הסוס הלבן מדבר בעצם על מאבק שקיים בחולמת בין כוחות רוחניים לכוחות הגיוניים שיכולים לעצור את ההתפתחות הרוחנית שלה.
חלום על סוס חום "חלמתי שאני רוכבת על סוס חום עם קבוצת אנשים שאיני מכירה באמצע הלילה שגם הם רכבו על סוסים חומים בחלום בדרך הררית ומאוד נהניתי ברכיבה בחלום"
פירוש חלום על סוס חום החלום על רכיבה על סוס חום מסמל שהחולם נמצא בתהליך של צמיחה ושינוי. הרכיבה והנוף ההררי בחלום מסמלים שהחולם משחרר במודע ומבחירה דפוס התנהגות שמטיבה איתו.חלום על דהירה

חלום על דוב

חלום על דב מייצג הצלחה צפויה לחולם בפרנסה, עצמאות וחריצותו של החולם ועל היותו אדם מקובע .
פירוש חלום על דב לפי הקבלה מייצג פחדים של החולם ממצבו הכלכלי.
חלום על דוב "חלמתי שראיתי דוב לבן ענק בבית שגרתי בו בעבר עם חברה. בהתחלה לא פחדתי מהדב בחלום ובקשתי מחברה שלי שתעזור לי להרדים אותו וממש ידעתי מה צריך לעשות. החברה אומרת לי שהדב מת וההרגשה הייתה מפחידה בסוף החלום מחשש שהדוב יתעורר ויפגע בנו"
פירוש חלום על דוב החלום על הדב הלבן מסמל חשש של החולמת להתחרט על החלטות שהיא קבלה.

חלום על פיל

לפיל במציאות ישנם מאפיינים בולטים כגון גודלו העצום, החדק שמשמש אותו לאכילה/שתייה וכן אוזניו הגדולות. הפיל בחלומות מייצג התנהלות במערכות יחסים, אכפתיות ונתינה לאחרים, אמונה להצליח, תקווה ,חוכמה ואומץ וגם מזל וניסים.
פירוש חלום על פיל לפי הקבלה –הפיל מסמל הצלחה זוגית ומשפחתית ובהיבט הרוחני הפיל בחלום מייצג זיכרון מגלגולים קודמים.
פירוש על צב בהיבט הרוחני מסמל על גלגוליו הקודמים של החולם,וזוגיות מגלגול קודם.
חלום על פיל "לציין אני רווקה ללא ילדים וחלמתי על פיל גדול שנמצא מאחורי. הפיל בחלום היה מקושט או יותר נכון מחופש עד כדי כך שלא נראה כמו פיל אלא כמו משהו ענק אולי מפלצת. ליד הפיל בחלום צעד גבר כנראה המאמן שלו"

חלום על פרה

חלומות על פרה מייצגים על שפע בחיי החולם, בריאות ופרנסה טובה.
פרה שמנה בחלום תסמל שפע כלכלי והצלחה בפרנסה ופרה רזה על ירידה בהכנסות.(זוכרים את חלומות פרעה על הפרות?)
פירוש חלום על פרה לפי הקבלה- מייצג מסר על המצב הכלכלי של החולם.
חלום על פרה בהיבט רוחני מייצג שביעות רצון וסיפוק של החולם מחייו.
חלום על פרה "חלמתי על פרה גדולה אבל יפה ממש בולטת. די פחדתי מהפרה בחלום ולבסוף הרגעתי עצמי"
פירוש חלום על פרה
החלום על הפרה הגדולה היפה מסמל שהתכנית של החולם שהוא חושש ממנה מעיד על הצלחה שלה והוא לא צריך לחשוש.

חלום על כלב חלומות על כלבים

הכלב ידידו הטוב של האדם מסמל בחלום נאמנות, אהבה ,שמירה והגנה. הופעת כלב בחלום יכולה לבוא מהתלבטות לגבי נאמנות של אדם מסוים או קשר עם דמות טובה לחולם שמובילה אותו בחיים.

להלן אפרט מקרים שונים חלומות של הופעת כלבים בחלום

חלום על כלב שחור מציין איום על החולם מאדם מוכר לו בחייו.
חלום על כלב אדום כמעט ולא נתקלים אך מסמל סכנה לחולם מאדם מוכר לו בחייו.
חלום על כלב נובח מסמל שקיימת שמירה והגנה לחולם.
חלום על כלב שנושך מעיד על חדירה לתחום שלא טוב לחולם.
פירוש חלום על כלב לפי הקבלה חלום על כלב לפי הקבלה מראה על פגיעה באמון החולם ועל טומאה בחיי החולם
פירוש חלום על כלב בהיבט הרוחני מסמל את המדריך הרוחני ששומר על החולם בתחום הרוחני, את ההגנה הרוחנית של החולם , שמירה על הגבולות בין המימד הקיים בגשמי למימד הגבוה בעולם הנשמות.
חלום על כלבלב לבן נובח "חלמתי שאני מתיישבת לאכול עם שני עמיתים לעבודה ולפתע מופיעים לכלוכים על השולחן וברצפה. אני מוצאת שואב אבק ומתחילה לשאוב ולפתע ידית השואב הופכת לכלבלב לבן וקטן שנובח עלי ללא הפסקה בחלום"
פירוש חלום על כלבלב לבם נובח הכלבלב הלבן בחלום מייצג ניסיונות לייצר הרמוניה במקום העבודה והתמודדות עם קשיים מול עמיתים במקום העבודה.

חלום על דג חלומות על דגים

דג בחלום מסמל על עולם הרגשות ותת המודע של החולם כפי שהדג חי במים.
חלום על דג מעיד על רצונו של החולם לייצר שפע בכל תחומי החיים. לדגים בחלומות קיימים מספר פירושים ורובם חיוביים. דג בחלום מסמל פריון וכניסת שפע לחיי החולם(זיווג, הריון, פרנסה) וזרימה של החולם בשינויים שפוקדים אותו.
פירוש חלום על דג לפי הקבלה מסמל על תקופה טובה עשירה ופורייה בכל תחומי חייו של החולם.
פירוש חלום על דג בהיבט הרוחני מסמל העלאת מיידעים עתיקים לתודעה ויכולת לזרום בתהליך הרוחני.
חלום על ראש של דג "חלמתי שאני מכינה ארוחה ומסדרת על המגש דג גדול מאוד (לא מבושל כמובן), חתכתי את כל הזנב והשארתי רק את ראש הדג והנחתי את ראש הדג במרכז התבנית"
פירוש חלום על ראש של דג החלום על ראש הדג מסמל על ההכנות שהחולמת עושה לקראת תחילת פרויקט חדש בעבודה ומרמז על הצלחתה וכמו שמברכים בראש השנה שנהיה לראש ולא לזנב
חלום על עצמות דג
"חלמתי שאני אוכלת דג חצוי לכל אורכו ומוציאה מתוכו את העצמות כשהחלק הלבן שלו מונח לפניי"
פירוש חלום על עצמות דג החלום מבשר לחולם על סיים תקופה הקשורה לעבודה או לזוגיות עם פתיחתה של תקופה חדשה. ניכר שהחולם עבד קשה כדי להצליח ולסיים את התקופה הקשה עבורו כך שבחלום הוא רואה את החלק הפנימי של הדג פרוס לפניו.
פירוש חלום על דולפין רכיבה על גב הדולפין בחלום מסמלת על קשר זוגי רוחני ומוצלח.

חלום על צב

הופעת צב בחלום מסמל תחושת תקיעות וחוסר יציבות. תנועת הצב בחלום מסמלת את איטיות של תהליכים שהחולם עובר ונדרש ממנו להתנהל בסבלנות ובאיפוק.
יחד עם זאת הצב בחלום מסמל את החוזק של המערכת הזוגיות ,הביטחון והאמיתות בזיווג, את נאמנותה של האישה ומיניותה.
פירוש על צב לפי הקבלה הצב מסמל על סכנה שחלפה ,על אויב שהפסיק לאיים על החולם.
פירוש חלום על צב בהיבט הרוחני
מסמל חיבור ליסודות האדמה המים והאש מסמל לחולם על חיבור למיידעים עתיקים ולהיותו מורה רוחני עם אחריות לתלמידיו.
חלום על צב "חלמתי שאחד הנוסעים באוטובוס שכח שקית על הרצפה ובתוכה שני צבים מכונסים בתוך השריון. פתחתי את השריון יחד עם עוד מישהו וראינו שזה בעצם המבורגר! והבחור  נתן לי את ההמבורגר אבל פחדתי לאכול אותו והטלתי ספק שזה באמת המבורגר כי זה היה צב בחלום!
פירוש חלום על צב החלום על הצב שהפך למאכל מסמל לחולמת שהזוגיות שהיא נמצאת בה לא נראית כפי שהיא במציאות הכוונה שעליה להיות יותר זהירה בזוגיות הקיימת שלה.

חלום על תרנגול חלומות על תרנגולת

הופעת תרנגול בחלום מסמלת צד זכרי של החולם, צורך לאיזון בין נקביות לזכריות. לדוגמא אשת קריירה שיש התנגשות בין הקריירה לזוגיות והמשפחה החלום על תרנגול מסמל את ההתלבטות שלה. התרנגול בחלום מסמל צד שולט, גאווה ועוצמה, שתלטנות ויכולת השפעה בדיבור על הסביבה.
פירוש חלום על תרנגול לפי הקבלה מסמל הצלחה בזוגיות ובפרנסה, ואת הבחירה בדרכו ועל הצלחה כלכלית.
תרנגולת בחלום לעומת תרנגול בחלום מסמלת דאגנות יתרה לאנשים בחיי החלום, יכולת הקשבה לאחרים (פסיכולוגיה,עב' סוציאלית), יכולת הוראה והדרכה.
פירוש חלום על תרנגול בהיבט הרוחני התרנגול והתרנגולת בחלום מסמלים את הצד המורה והמדריך אחרים בלמידה הרוחנית, את המלחמה על האגו והצורך בשליטה,פריון ועשייה .
חלום על תרנגול – "חלמתי שאני במיטה וכלב שחור גדול ידידותי נמצא מולי ותרנגול בחלום הלך לכיווני ודיבר איתי, חיבקתי את התרנגול בחלום ואפילו חיבבתי אותו"
פירוש חלום על תרנגולת התרנגול בחלום לעומת הכלב בחלום מסמל על בחור שנאבק על אהבתה של החולמת,לעומת הכלב שנתפס בחלום כידידה.

חלום על חסידה

חסידה בתודעה שלנו נתפס כהריון כי המסלול שלה מאירופה ובחזרה הנו בערך 9 חודשים. החסידה  בחלום מסמלת צד נשי של החולם והתנהלות ברוגע שלווה. הופעת החסידה בחלום מסמלת על קשר חזק בין בני הזוג ועל אמינות הקשר הזוגי.
פירוש חלום על חסידה לפי הקבלה מייצג את אופיו האמין של החולם ודבקות במטרות שהוא מציב בחיים.
פירוש חלום על חסידה בהיבט הרוחני מסמלת לחולם את הקושי בהתנהלותו בין 2 עולמות ואת הצורך לבחור אם עליו ללמוד על עולם הרוח.
חלום על חסידה – חלמתי שאני בחלון ביתי ,מול הים. מרחוק אני רואה חסידה גדולה שמתקרבת אלי .היא נוקשת בחלון במקורה שאפתח לה.
פירוש חלום על חסידה החלום בא להאיר בפני החולמת את הפחד מפני הריון. היא חשה לא בשלה להריון אך ההיריון עומד להפתיעה. בחלום החולמת מתבשרת שהיא נכנסת להריון ללא תכנון.
חלום על חסידה "חלמתי על חסידה כחולה יפה שנמצאת בתוך קערה על השיש בבית שלי. רציתי להחזיק את החסידה בחלום והרמתי את הקערה אבל החסידה התנערה והתנגדה והרגשתי שהקערה מתנועעת בידיים שלי. פחדתי ורציתי להחזיר מהר את הקערה לשיש במטבח החסידה ניסתה לנקר אותי ביד והנחתי לה לנפשה"
פירוש חלום על חסידה הבית והחסידה בחלום מסמלים על צד באישיות החולם, שהחולם אדם רגוע ושמח אך קשה לנהל אותו.

חלום על נמלים

הנמלים חיות בקבוצה לכן נמלים בחלומות מעידים על חריצותו של החולם לעומת חוסר חשיבתו בעיני הבוס בעבודה וניצול החולם.
הנמלים בחלום מסמלים השקעה וטוטאליות שלעיתים לא משתלמת כלכלית.
פירוש חלום על נמלים לפי הקבלה  מייצג את הצורך של החולם לחשוב על המשך דרכו לבחון אותה כלכלית.
פירוש חלום על נמלים בהיבט הרוחני  מראה על התמדתו של החולם בדרכו הרוחנית ושהצלחתו תראה בעתיד .
חלום על נמלים "חלמתי שהיד מגרדת לי ופתאום היה בה חור עם מלא נמלים מטיילות לי בגוף בעלי לקח אותי לדוד שלו שהוא רופא ובאמת עזר לי"
חלום על נמלים גירוד היד והנמלים בחלום מייצגים הצלחה כלכלית בעתיד מעבודה קשה.

לסיכום חלום על חיות

הופעתן של החיות בחלומות מתחלק למספר סוגים כמו במציאות חיות כלליות שמייצגות תכונות אופי של החולם שמובילות לביטחון כלכלי, הצלחה בחיים, ליצירת זוגיות ושפע בחיים לחיות שמסמלות צד רוחני ומיסטי בחולם, חיות שהופעתן מעיד על תקופה קשה שמטרידה את החולם ועל חיות שהופעתן באה להזהיר את החולם מסכנה או אנשים שרוצים להזיק לו.

ליצירת קשר

    כן יש לי שאלה חזרו אלי בבקשה





    אשמח לקבל חדשות ועדכונים

    דפנה ביסמוט מטפלת מורה רוחנית מתמחה ב-טיפול בשחזור גלגולים
    מנהלת מכללת צומת רוחניות – מבית פרפרים המרחב הרוחני
    צומת ובית המפגש של  ◙ ידע ◙ אנרגיות ◙ רוחניות ◙ ניסיון ומוניטין
    טופס הרשמה למגזין עושים טוב לנשמה

    לימוד שחזור גלגולים

    מכללה רוחנית צומת רוחניות

     

     

    אודות הכותב

    דפנה ביסמוט מתקשרת ומדריכה רוחנית

    מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים. נוסף לכך, דפנה היא מדריכה רוחנית ומורה רוחנית בעלת ניסיון עשיר בתחום ההוליסטי שפיתחה ושכללה שיטות רוחניות רבות ומעניקה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
    ייסדה את המכללה ללימוד רוחניות צומת רוחניות שמהווה גולת הכותרת של עיסוקה הרוחני בפרפרים המרחב הרוחני

    השאר תגובה

    אשמח לעזור
    כניסה לפורום החלומות בניהולה של דפנה ביסמוט https://blog.parpareem.com/forumss/

    יש לכם שאלה בקשה לחצו ליצירת קשר באתר